Proponujemy Państwu pomoc w załatwieniu wszystkich formalności związanych z zezwoleniem na przewóz odpadów bezpiecznych na terytorium Luxemburga.
Zezwolenia na terenie Luxemburga wydawane są na cały jego obszar jednak w 3 wariantach: imporcie, exporcie i tranzycie
Wymagane dokumenty:
- wpis do ewidencji lub dowód osobisty (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą)
- REGON
- NIP
- Zezwolenie transportowe
- dowody rejestracyjne naczep (w exporcie)
- dowody rejestracyjne ciagników (w exporcie)
- ubezpieczenia naczep (w exporcie)
- ubezpieczenie ciagnikow (w exporcie)
Czas załatwienia sprawy:
- do 7 dni roboczych ( w exporcie do 30 dni)
Koszt:
- w exporcie:
- 500EUR (cena nie zawiera tablic z literą A, jedynie urzędowych dokumentów)
- 490EUR - cena dla fanów naszego facebooka - https://www.facebook.com/biznesilogistykapl/
- w imporcie:
- 200EUR (cena nie zawiera tablic z literą A, jedynie urzędowych dokumentów)
- 190EUR - cena dla fanów naszego facebooka - https://www.facebook.com/biznesilogistykapl/
- w tranzycie:
- 200EUR (cena nie zawiera tablic z literą A, jedynie urzędowych dokumentów)
- 190EUR - cena dla fanów naszego facebooka - https://www.facebook.com/biznesilogistykapl/
W razie zainteresowania prosimy o kontakt mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerem telefonu 725 66 66 03